Sociale Medier og relevant indhold
Sociale Medier og indhold
Der er masser af kunder derude. De skal bare finde dig.
Jeg laver indhold der engagerer kunderne og giver dem lyst til at besøge din hjemmeside.
Du kan vækste ved at trække kunder fra de sociale medier over på din hjemmeside. Det kan du gøre ved at bruge f.eks. Linkedin og Facebook til at fortælle om alt det interessante, lærerige og ikke mindst relevante indhold, man kan finde på din hjemmeside.
Min erfaring siger mig, at den virksomhed, der er bedst til at hjælpe, inspirere og guide kunden gennem salgsprocessen, har størst chance for at stå med handlen, når kunden beslutter sig.
Og i det spil er det afgørende, at når kunden besøger din hjemmeside, så mødes han af interessant, lærerigt, relevante, indbydende og velskrevet indhold, der kan fjerne den sidste rest af tvivl om, at han er endt det rigtige sted.
Jeg arbejder ud fra den model, at dine kunder skal igennem tre faser inden de handler:
- Jeg har et problem! Findes der en løsning?
- Ja, det gør der. Og Google siger, at der ovenikøbet er mange, der kan hjælpe med at løse det.
- Hvem af den lille håndfuld leverandører, jeg har kig på, vil jeg samarbejde med..?
Det kan jeg hjælpe dig med. I det hele taget kan jeg hjælpe dig med at sikre, at du bruger dine kræfter og penge, så det hele tiden spiller op til de tre faser, kunden går igennem.