Skip to main content

Send email marketing og nyhedsbreve til leads og få flere kunder

Email marketing

Du skal stå øverst på listen, når dine besøgende på hjemmesiden på et tidspunkt er klar til at springe ud som kunder. Det gør du ved at holde kommunikationen varm og flydende med interessant, lærerigt og relevant indhold på hjemmesiden og sende nyhedsbreve til dem, der har sagt ja tak til dét.

At holde kommunikationen varm er en god idé, når vi taler om at konvertere besøgende til kunder. Men det er en mindst lige så god idé, når vi taler mersalg til eksisterende kunder. Det er jo trods alt nemmere at sælge til en eksisterende kunde end at skulle finde en ny. Just saying…

Med email marketing eller nyhedsbreve, kan du informere, vejlede og hjælpe dine kunder.

Email marketing er en ganske raffineret form for tovejskommunikation. Du får nemlig adgang til rigtig mange informationer om dine leads og kunder. For eksempel kan du følge med i, hvem som har åbnet mailen. Du kan også se, om de har klikket, og hvor de har klikket, altså hvad der faktisk interesserer dem. På den måde får du et ganske præcist billede af, hvad din målgruppe kan li’ og ikke li’.

Vi kan hjælpe dig med:

  • At skrive og producere interessant, lærerigt og relevant indhold på hjemmesiden og til nyhedsbreve
  • At analysere open rates og click rates
  • At A/B splitteste vores emails.
  • At segmentere, målrette og følge op ud fra resultaterne af A/B testen.
  • At analysere og tilrette indsatsen ved at koble Google Analytics på nyhedsbrevene og se hvordan kampagnerne påvirker vores hjemmeside.

Og mere behøver du faktisk ikke for at komme i luften.

Det skal vi ha’ en snak om!

Kontakt os